3 Ocak 2010 Pazar

Minicik pabuçları duruyor başucunda...




Ezel'in cinsiyetini öğrendikten sonra aldığım ilk pabuçları :) Aylar öncesinden aldım. Plastik paketin içinde, konsolun üstünde Ezel'in ayaklarını süsleyeceği günleri bekledi ,bekledik...Hatta giydi ve eskitti.
Uzun zaman önce bu pabuçları bir şekilde saklamalıyım diye düşündüm sonra çerçeve içinde olmasının daha anlamlı ve hoş olacağına karar verdim.Sonunda uygun çerçeveyi bulunca biraz da süs ve püsle hazırladım. Şimdi evimizin herhengi bir yerinde ama hep göz önündeki yerini alacak.Sararmışlar ama yıkamak istemedim böyle daha anlamlı geldi bana....
Şu anda ise 19 numara olan ayakkabısı ayaklarına dar geliyor .Nereden nereye demek geliyor içimden...

Ve yeni çerçeveler erkek bebek odası için tasarladım.Herzamanki gibi küçük kesemiz içindeki nazar boncukları ile yerini aldı.Kenarını köşesini de nazar boncuk temalı kurdele ile süsledim..

Bu panonun bir benzerini pembe renkli ve ahşap çerçevelisini Ezel için çalışmıştım.Bu pano daha sade ve erkeklere uygun.

2 yorum: