24 Aralık 2010 Cuma

gliserin+gülsuyu+limon suyu

yıllardır geçmek bilmeyen egzamam var.Bazen birden geçer aylarca sonra yine birden yeniden başlar .Bir düzineyi geçen ilaçlarım var ama sırasını takip etmek çok zor o yüzden erteliyorum 6 ay sürekli kullanım gerekiyor neyse geçici ama ellerimi rahatlatan bir çözümüm var.Annemin yaptığı bir benimde günün birinde ihtiyacım olacağını hiç düşünmediğim bir karışım.Bir limonun suyu+Bir şişe gliserin(eczaneden)+gülsuyu bunları gülsuyunun yarısını boşaltıp o kabın içinde karıştırıyorum ve aylarca kullanıyorum.Zaten limon suyu tek başına bile ellerimi yumuşacık yapıyor.Kış günlerinde faydası olacaktır.Deneyin...

21 Aralık 2010 Salı

Bu kutuları Ezel'in doğumgünü için hazırladım.


Yapımını kağıt vs. dergisinin 15kasım-15 ocak 2006 tarihli dergisinden öğrenmiştim.Bugün dergiden fotoğraflarını çektim ve yayınlıyorum.Ararda sırada okulda çocuklara yaptırıyorum çok eğleniyorlar .belki okulda yaptıklarımızdanda fotoğraf eklerim.

(1)

(2)

(3)

Üzerine yine origami tekniğiyle yapılan kelebek kondurmuşlardı..istediğiniz her şekildesüslemeler yapabilirsiniz. Düğmelerle de süsleyebilirsiniz.


20 Aralık 2010 Pazartesi

pek hamaratım,hamaratsın,hamaratız

                                 Cumartesi günü pek hamarat tım ve hamarat divalarla bir aradaydım .

Boynuzlarının bir kısmı eksik olan geyik kafasını hamarat atölye de kursta yaptık ama benimki daha çok zürafa kafasına benzedi bence :) yanındaki devasa kalbi ise evde duygu hoca nın tarifleriyle kendi başıma yaptım hataları çok ama bundan sonrakiler daha iyi olacak inşallah.Tek istediğim boş bomboş zamanlar ki daha çok örüp kendimi geliştirebileyim.Ama zaman yoookkkk .

11 Aralık 2010 Cumartesi

postcard

Cuma sabahı saat 06:45 ,çıkmadan posta kutusunu açtım beklediğim kabarık olan kredi kartı hesap özeti .Hesap özeti yanında bir zarf merak içinde üstünü okudum ve ters çevirdim tahmin ettiğim gibi çoook uzaklardan ,soğuk havada içimi ısıtan ,sabahın köründe mutlu eden bir postcard :) ezel'in ve benim doğumgünümüzü kutlamak üzere yollamış Güniz. Oğlu Kerem ve henüz bir nohut olan bebişiyle imzalamışlar.
                                     
Unutmuşum bu heyecanı çok sevindim ,nostalji yaşadım .hemen bir sms attım kartını aldım üzerindeki pul koleksiyonumdaki yerini alacak çok sevindim diye yazdım.Cidden pul koleksiyonum var ,önceleri yeni yıl zamanı simli kartlar satılırdı üzerinde yılbaşı ağacı sevimli ayıcıklar karlı dağ manzarası olan üzeri çıtır çıtır sert sim kaplı kartlar onları biriktirdim daha sonra peçete koleksiyonuyla devam etti .

Annemle gittiğimiz günlerden topladığım renkli desenli peçeteleri topladım baktım başedemiyorum türlü bahanelerle kullandım hepsini .Sonra ortaokul yıllarımda pul koleksiyonu yaptım.Hatta trt de özendiriyordu pul koleksiyonculuğunu,pul yapıştığı zarftan nasıl sökülür trt den öğrenmiştim.Hala pul defterimi saklıyorum belki ezo bala devam ettirir.Daha sonra bir velimin hediye ettiği devamını benim getirdiğim cam hayvan biblolarım.
                                  

                               Sonra heryerden cam,plastik,ahşap hayvan figürleri toplamaya başladım.Nedenini bilmiyorum sadece onları evin bir yerlerinde görmek hoşuma gidiyor.
                               Nerden nereye atladık .Bu arada çok yorgundum kar yağmasaydı dinlenemicektim .Çekmeköy de kış biraz daha yoğun yaşanıyor ,öyleki burda kar yağarken Koşuyolu'nda aynı gün yağmur yağdığına şahit olmuşluğum var .Kar yağmasaydı yine kendimizi tutamayıp orda burda geziyo olacaktık bu vesileyle dinleniyoruz yarım işleri tamamlıyorum.Herkese iyi dinlenmeler diliyorum.
Sonunda postu bitirdim.

10 Aralık 2010 Cuma

duvar panosu ve ikea yeni yıl duvarı


                         mutfak duvarımızdaki stickerları sökünce duvar deforme olmuştu .minik minik boyalar kalktı ,bende yerine ikea dan daha önce aldığım fotoğraf askılığını astım.Üzerinede ne bulduysam astım :) üstteki rengarenk kuşlar mıknatıslı nereye isterseniz oraya konuyolar :)

Bu da diğer duvar panom çok uğraştırdı istediğimi gerçekleştiremeyince ,nefret ettim yaparken :) şimdilik böyle duracak  bu arada ben yatak odası için yeni bir tane yapıcam o beni hayal kırıklığına uğratmicak biliyorum. ve ondan sonrada farklı bir tarz denicem bakalım o nasıl olacak yapıp görücem.

                                                                                

9 Aralık 2010 Perşembe

kırmızı-beyaz doğumgünü ayrıntıları


anlaşıldığı üzere kapı süsüm


iii ki doğdun banner im



kurabiyelerrr 
                                                                          miniklere
                                           
                                           
                                                                          
                                                                            paştaaa


                                   
                                                                            
                                                                                 2 yaş

ayrıntı

2 Aralık 2010 Perşembe

Annem iyi ki doğdun...

Ezo bala 2 yaşında :)


                                                             02/12/2008-02/12/2010
                            
                               Annecim iyi ki doğdun ,bende seninle beraber o gün yeniden doğdum...

28 Kasım 2010 Pazar

iyi ki doğdummmmmmm :)))

iii ki  bu kahveyi paylaştığım adamın eşi,
                                                        iiii ki bu bıdığın annesi oldum.
                                                
                                                  Ama asıl ben 02/12/2008'de doğdum :)

13 Kasım 2010 Cumartesi

Cayır cayır duvar panomMmMmmm ve yeni bordür


Yıllardır salondaki koltuğun arkası boştu.Bir taslak hazırladım ama onu uygulamaya geçemedim tam 5 yıldır :).O biraz daha bekleyecek.Kısmet bugüneymiş .Birden kafamda şimşekler çaktı ve aradığımı buldum dedim.Hazır bir şey alıp asmak istemedim,elimizden geliyo çok şükür .İşte benim bayıldığım eksiklikleri olan ama daha yeni fikirlere gebe duvar panom .






Evde her açıdan farklı tonda gözüküyor o yüzden bir kaç foto.




Bunun bir sürüsü taslak halinde .Tatil dönüşü sırayla yayınlicam .

ve
Birde yeni bordür yapıcam Ezel Kızın Odası'na diye yola çıktım ama umduğumdan yorucu oldu




.İlk defa keçeyle bir şeyler yaptım.Daha doğrusu uzun sürdü ,çok parçalı bi çalışma sonradan pişman oldum canson la çalışsaydım keşke diye hatta puantiyelerini canson dan kestim.Neyse ufak tefek birşeyler eksik gibi geldi bana ama 29 Ekim ,10 Kasım çalışmaları üst üste gelince çok yoruldum şimdilik bu kadar dedim.


                                                                     
                                                                        Biraz ayrıntı
                                                                        İyi bayramlar........

9 Kasım 2010 Salı

ütü hiiiç bitmessss

         Temizlik bitti,ütü bitti derkeeen yeni kuruyan ve hala yıkanmakta olan çamaşırlar var .Ezel'in bordürü bitmek üzere az kaldı beklediğimden yorucu oldu ve uzun sürdü.Bir gayretle bu gece bitirebilirmiyim acaba bilinmez.Bitsede ne zaman çekerim fotolarını bilinemez,fotoğraf makinem hala geri gelmedi .Bu gece bitsiiin yarın asılsın ,yarın akşam diğer çalışmaya başlanılsıın bi rahat ediyim.



        Bu arada yarın saat 9'u 5 geçe ....     Törende ,o siren sesleriyle yine dolup dolup taşıcam .

6 Kasım 2010 Cumartesi

Yepyeni

         Kpss eziyeti bitti .Sırada ev temizliği ,dip,köşe,bucak derleme toplama,düzenleme ve bol bol süsleme çalışmaları var.



          Biraz keçe,biraz kurdele,makas ,tuval ve bol zamana ihtiyacım var.Biri Ezel'in odasına,diğeri salonumuza.Hayalimdekileri gerçekleştirebilirsem güzel şeyler ortaya çıkıcak.Ezo bala yeni yaşına ,bayrama ,yeni yıla yepyeni duvar süsleriyle girsin.
           Uğraşacak yeni şeyler bulduğum için mutluyum.Yaptıklarımı beğenirsem blogda yayınlicam.

1 Kasım 2010 Pazartesi

böcüt minişler

kaum : kavun
kale kale : kalem
koka : toka
manyak : parmak
anne bat böcüt : bak böcek
baba okula gelces : okula gidelim
ka : Kaan
appala : ayakkabılar  
serbis:servis
cerketten:gerçekten
hello kilitili:hello kitty
 şimdilik aklıma gelenler bunlar.Özellikle böcüt demesine bayılıyorum.

Bunlar da benim böcütlerim ,minişler.Fotoğraf makinam bende değil ,sadece resimlerini yayınlıyorum.
bu pandadan
bir ceylan ve birde bebek minişten aldım.Koleksiyonumun ilk parçaları.Sıradakiler de bunlar;

salyangoz ve uğurböceğini ve birde,

                                                              bu zürafayı aricam.Ezel'e de defalarca tekrarladım, Ezel, bak bunlar annenin tamam mı annecim?    mamaam dedi.Şimdilik anlaştık.

9 Ekim 2010 Cumartesi

Bu da Ezel'in kombini :)

   

         Kuzenimin kızı Ela'nın doğumgününü buradan tekrar kutluyoruz.Bu sabah erkenden kalkıp hem doğumgünü kutlaması hem brunchı tek potada eriten kuzenimin kızının 1. yaş doğumgününe gittik ama tek kare ,pasta yada doğumgünü kızıyla fotoğraf yok elimizde.İşletme olarak fotoğrafları kendileri çektiler Ezel in içinde olduğu fotoğrafları aldık diğerlerini cd ye eklememişler .O yüzden yayınlamak daha sonraya kaldı.Gitmeden önce Ezel'in fotoğraflarını çektim.Evden ve doğumgünü mekanından kareler. Ezel'in kombini ,özleyen teyzoşlara sevgilerimizle sunarız....

Elbise: Gap
Hırka: Mark's and Spencer
Ayakkabı: Zara
Toka: Clarie's
Çorap: teyze hediyesi
Kaban: Benetton
                     

8 Ekim 2010 Cuma

Buldum buldummm

       Buradan Rapunsel teyzeye sevgiler ve bir rica;Bu sene doğumgünü konseptimiz hakkında çok erkenden düşünmeye başlamıştım.Uğur böceği mi olsun yada Ezel kedilere bayılır Hello Kitty'li mi diye.Hepsi yapılmıştı.Sonra tavşana karar vermiştim tamamen değiştiriyorum.
        Minnie Mouse da karar kılıyorum.Ivır zıvır kıvırlarıyla ne kadar uğraşırım bilemiyorum ama pastamız kesinlikle Ezo Bala'nın görünce çıldıracağı birşey olsun o da Minnie Mouse olsun.Rapunsel teyzemize şimdiden kolaylıklar diliyoruz :))
         Davetiyemizde yukarıdaki gibi olsun :)).O da benden olsun ...

5 Ekim 2010 Salı

Yeni birşey ve yeni bir oda

Yeni bir yeşilçay delikleri var sıcak suyun içine atıyorsun veee o deliklerden süzülüyor.Coming soon...Henüz piyasaya çıkmamış 2 adet denemem için verildi .Çıktığında haberim olacak.İçinde yaprak yeşil çay olduğu söylendi.
 Ezel'in odası için yapabileceklerim artık sınırlı o yüzden farklı mekanlara dalıyorum.
Oturma odası yenileme planım,şimdilik yapabildiklerim .

                                               
Perdenin kalan kumaşlarını kasnaklara geçirdim ve duvara astım .İki adette kırlent var.
Ayrıntı
Geriye beyaz veya çiçek desenli yataklı bir kanepe ,beyaz bir tv ünitesi yada kitaplık kaldı....