13 Kasım 2010 Cumartesi

Cayır cayır duvar panomMmMmmm ve yeni bordür


Yıllardır salondaki koltuğun arkası boştu.Bir taslak hazırladım ama onu uygulamaya geçemedim tam 5 yıldır :).O biraz daha bekleyecek.Kısmet bugüneymiş .Birden kafamda şimşekler çaktı ve aradığımı buldum dedim.Hazır bir şey alıp asmak istemedim,elimizden geliyo çok şükür .İşte benim bayıldığım eksiklikleri olan ama daha yeni fikirlere gebe duvar panom .






Evde her açıdan farklı tonda gözüküyor o yüzden bir kaç foto.




Bunun bir sürüsü taslak halinde .Tatil dönüşü sırayla yayınlicam .

ve
Birde yeni bordür yapıcam Ezel Kızın Odası'na diye yola çıktım ama umduğumdan yorucu oldu




.İlk defa keçeyle bir şeyler yaptım.Daha doğrusu uzun sürdü ,çok parçalı bi çalışma sonradan pişman oldum canson la çalışsaydım keşke diye hatta puantiyelerini canson dan kestim.Neyse ufak tefek birşeyler eksik gibi geldi bana ama 29 Ekim ,10 Kasım çalışmaları üst üste gelince çok yoruldum şimdilik bu kadar dedim.


                                                                     
                                                                        Biraz ayrıntı
                                                                        İyi bayramlar........

3 yorum:

  1. Bayıldım panoya :) Ayrıntı yazmamışsınız ama dergi kağıdı olabilir diye düşündüm.. fakat yazı veya farklı ton yok ..hmm.. kurdele mi? :)
    çok yapasım geldi benim de :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. harika bir pano olmuş bende merak ettim keçe olabilirmi değişik bir çalışma

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ,beğendiğinize çook sevindim.Bununla birkaç çalışma yaptıktan sonra açıklicam malzemenin ne olduğunu çok farklı yorumlarını yapmayı düşünüyorum çünkü.

    YanıtlaSil