8 Ekim 2010 Cuma

Buldum buldummm

       Buradan Rapunsel teyzeye sevgiler ve bir rica;Bu sene doğumgünü konseptimiz hakkında çok erkenden düşünmeye başlamıştım.Uğur böceği mi olsun yada Ezel kedilere bayılır Hello Kitty'li mi diye.Hepsi yapılmıştı.Sonra tavşana karar vermiştim tamamen değiştiriyorum.
        Minnie Mouse da karar kılıyorum.Ivır zıvır kıvırlarıyla ne kadar uğraşırım bilemiyorum ama pastamız kesinlikle Ezo Bala'nın görünce çıldıracağı birşey olsun o da Minnie Mouse olsun.Rapunsel teyzemize şimdiden kolaylıklar diliyoruz :))
         Davetiyemizde yukarıdaki gibi olsun :)).O da benden olsun ...

1 yorum:

  1. gorduklerimden anladigim kadariyla herseyleri cok guzel olmus annesi ,sana soledigim figurle ilgili resim ,sekil vs..bulmaam yardimciolacaginainaniyorumdasimdi3.bir torun geliyo ona neyapsam diye dusunmeye basladim,yardimalirni vedeonerilerini bekliyorum(guniz halada oluyo)

    YanıtlaSil