30 Mayıs 2010 Pazar

K P S S

    

         10-11 Temmuz 2010 Cumartesi ve pazar günleri geleneksel   :P   KPSS sınavı var.Bende üç ,dört yılda bir giriyorum bu sınava yine telaş başladı.Sadece Cumartesi oturumlarına giriyorum.2003 ve 2007 yıllarında girmiştim .Ama bu seneki kadar hiç heyecanlanmamıştım.Üniversite sınavına girermiş gibi ergen çocuklar gibi birden heyecan basıyor ya olmazsa başaramazsam yada o gün yataktan kalkamicak kadar hasta olursam ,çok başarılı olacağım yerde karnım ağırır ve halsiz olursam yada kötü şeyler olursa falan filan :) bir yandan gülüyorum kendime bir yandan da lise son sınıf bebelerine çook fazla hak veriyorum.ne stres yaşıyorlar, birde  bana karışan yok illa otur çalış diyen.Ama o bebelerin etrafında dolu insan hep aynı sorularla karşılarına çıkıyor .
      Bende birde Ezel problemi var .Ağlamadığında,uyuduğunda,çamaşır ,ütü,bulaşık,temizlik,yemek işleri bittiğinde oturup yorgun değilsem çalışıyorum. Bizi bu hale sokanlar utansın.4 yıl okuyup mezun oldum ama 7 yıldır devlet okullarında kadrolu öğretmen olmak için çabalıyorum.Allah'tan özel okullar varda 5 yıl boyunca öğretmenliği dolu dolu yaşadım.
       Neyse uzatmayacağım bu sene KPSS sınavına girecek herkese başarılar diliyorum en çok da kendime.
       Bu sene olmazsa seneye,seneye olmazsa ondan sonraki seneye KPSS'ye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder