18 Ağustos 2010 Çarşamba

En basitinden proceler

Bu kutunun içinden bir kupa çıkmıştı bir arkadaşımın bana doğumgünü hediyesiydi.Kutuyu atmaya kıyamadım ama evde o kadar çok ıvır zıvır varki elimden geldiği kadar yok etmeye çalışıyorum.Noel babayı atmaya kıyamayınca  içimi çok rahatlatan bir fikir geldi aklıma .
Bu Ezo balanın kirli sepeti...Aslında kutu da çok güzel değerlendirilirdi ama dediğim gibi evde olmanın verdiği bıkkınlıkla ne kadar az eşya o kadar mutlu bir anne fikri hakim bende.Noel babayı kutudan söküp silikonla sepete yapıştırdım.
Ve sonuç beni çok mutlu etti...
Bir diğeri ise ;
Ezel'in oyuncak sepeti ,

Üzerindeki sevimli köpecik ise eşimin flört dönemlerimizde bana almış olduğu bir hediyeydi.Rastlamışsınızdır üzerinde peluş kedi,köpek,ayıcık olan sepetlere bu fikir ordan gelmişti,yukarıdaki tamamen ihtiyaçtan doğdu.Bunu yapıştırmadım henüz ...

1 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman beklerim. Size kolay ulaşılabilmesi için profilinize blogunuzun adını ilave edin veya izlemek istediğiniz bloga yorum bırakın. Sizi adınızdan google da arayarak buldum:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil