16 Aralık 2009 Çarşamba

Ezel'li bordür



Blog biraz zengin dursun diye 3. çalışmamı yayınlıyorum :).Dün gecenin sonunda çalışma bu haldeydi...Evde tonları birbirine uyum sağlayan kağıtların ve yapmış olduğum ebru çalışmalarımın üzerlerine kurşun kalemle ''ezel ''yazıp kestim.

Çalışmak için Ezel'in uyumasını bekliyorum.Bu yüzden ''Ezel'li bordür '' çalışması 2 gece sürdü ve sonunda bitti.Tabi ki eklemeler yapılabilir daha da zenginleştirilebilir ve hatalar yok edilebilir di ancak;şimdilik bu kadar diyelim.

Kahverengi-pembe , kahverengi-turkuaz uyumunu hep çok sevmişimdir.Ezel'in odasının rengi pembe olduğu için kahverengi bordürle biraz farklılık yaratmak istedim.

Puantiyeli kurdeleler yine baş köşedeler.Tabi ki fiyonklarıyla beraber.

Üzerindeki kalp ve kelebekler de boşlukları doldurmak adına yapıldı.Ben yaparken çok eğlendim ve sabırsızlandım, bitirdikten sonra da itiraf edeyim bayıldım.

2 yorum:

  1. harika olmus ellerine saglik cok yaratici duygu ablacimm hergun merakala bakiyorum bloguna sevgiler didem (dilan)

    YanıtlaSil
  2. bende hergün fotoğraflarınıza bakıyorum :) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil