10 Şubat 2010 Çarşamba

Aç mideler için dekor !

:) hep duvar dekoru yapacak değiliz dii mi, bir ilk yapıyorum ve tatlı postu yayınlıyorum.



Tarif vermeyi de pek beceremem biraz annemden biraz tv de seyrettiklerimden hatırladıklarımla yaptım .1 litre süt, 1 çay bardağı pirinç ,2 kaşık nişasta ,1 yumurta sarısı, 1 paket vanilya ,1 su bardağından biraz fazla şeker....yaparsanız afiyet bal şeker olsun...
 
 



Bu fırını almadan önce araştırma yaptık bu aralar moda olan özellikler 1)Tamamen  cam iç kapak 2)teleskopik raflar yada tepsiler  3) Kendi kendini temizleme özelliği beni en çok düşündüren kısmı buydu tamamen yalan dolan :))  O özellik sadece biz bayanlarda var.Tamamen kendini,çocuğunu,gerektiğinde eşini,banyoyu,mutfağı,salonu temizleyebilme özelliği hemde ömür boyu garantili .Yorulmaz, yorulsa bile sallayan olmaz,hasta olmaz olsa bile hemen iyileşir evet kendi kendini iyileştirebilme özelliği de biz bayanlarda...OOooooOo  zaman olsa daha neler neler çıkar bu posttan.Neyse işte kısacası altına tepsi koymadığım için ızgaralardan taşan sütlaçları bizzat kendim temizledim.
 
 

 
 




5 yorum:

  1. Ankastre sanırım fırının, bende de bosch var.Aynı özelliklerde.Kendini temizliyor demesi, turbo fanını temizliyor.İçine taşan, yapışan kiri nasıl temizlesin ki =)
    Bu arada süper görünüyorlar, ellerine sağlık.Bayılırım fırın sütlaça.Denemem lazım =)

    YanıtlaSil
  2. :)böyle bir yorum geleceğini tahmin etmiştim ,mizah yapmaya çalışmıştım ,konuyu iyi de bir yere bağladığımı sanıyordum :) neyse başka sefere
    denersen afiyet olsun Ece Nur kıza...

    YanıtlaSil
  3. Ve bu böyle uzaaaar gideerr tıpkı benim sütlacım gibi ; ...

    YanıtlaSil
  4. sutlaclar enfes gorunuyorrr ayrica mizahinn olmusss bence:)))cok guldum okurken

    YanıtlaSil