24 Şubat 2010 Çarşamba

MİM de MİM

(Fotoğraf 10 marifetten alıntıdır)
    
Şu mimler varya   bir ara stres yapmıştım geçti .Çantanızda neler var diye mim gönderiliyor hani,bir ara stres yaptım ya biri de bana gönderirse diye çantamın içinden neler çıkar .Alışveriş  fişleri dolu haftalarca temizlemem onları birikir birikir.Sonra düşündüm saf olma herkesin öyle pırıl pırıl mı gündelik hayatta çantası ?
        Hiç içinden buruşmuş orkid çıkan çanta görmedim ,yada benimki gibi alışveriş market fişleri kırış kırış veya az malzeme olan bir çanta içi.Yani inandırıcı gelmiyor .Bazen çubuk kraker ,yada kuaför kartviziti atarsın bi daha uğramicaksan cüzdana değilde çantanın içine veya kuru temizleme makbuzu.Sakız almışsındır kağıdını yere değilde çantaya atmışsındır.El ilanı vermişlerdir eve gidince atarım diye saklamışsındır.Bozuk paralar cüzdana koymaya zaman olmayınca çantanın en dibine :)
    Yani hayatın güzellikleri hepimizde var benim olanı ,beni herkes beğensin takdir etsin,ne düzenli desin yada bak paraya kıymış en pahalı cüzdanı almış desin.Ama bunları yaparken de inandırıcı olsak o pahalı cüzdanın yanında bir de yol üstündeki büfe den alınmış yenmiş bir gofretin yada sakızın çöpü olsun ,bak bu da burda kalmış dedirtsin :))
     Bu gece gıcıklığım üstümde galiba ama aklıma takıldı yaziyim dedim blog da boş hazır ,Yeni dekor yok,çerçeve yapamadık ...Bişiler daha vardı yazacağım onlarda sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder