12 Şubat 2010 Cuma

Kırmızı Patik,Pembe Patik ve OSMAN

Çok özendiğim ancak beceremediğim bir şey var örgü örmek.Tığ işiyle havlu kenarı yapmışlığım var,el bezi örmüşlüğüm ve acayip gaza gelerek anneminde el atmasıyla Ezel'e bere yapmışlığım ama daha ötesi beni aşar.O yüzden yapan herkesi takdir eder,özenir,keşke bende yapabilseydim diye iç geçiririm...

 

Blogları gezerken bu adrese rastladım ve hepsine bayıldım.Yaptıklarını gördükçe hayranlığım bir kat daha arttı ve Emine 'nin minik kızını kıskandım Ezel adına :) renk renk ,model model patikler ,babetler,converse ler.
Ezel'e ve Zeyneb'ime birer adet sipariş ettim
 

Elime aldığımda kaç dakika inceledim bilmiyorum düğmelerini,tabanını sağını solunu.ben yapamıyorum ya.Ezel uyandıktan sonra fotoğraf çekimi için ayağına giydirdiğimde tepkisi yine ''AaaaA'' oldu :)   (bayılıyorum... :) )


 

Bazen blog annesi çocuklarına acıyorum (ezel de dahil)  ''dur bak bi fotoğraf çekiyim,dur annecim iki dakka bloga fotoğraf koyucam :))     heeeh bittiiiiiiii aferin benim kızımaaa...'' Bu kadın napıyor böyle diye geçiriyodur içinden.maymuna dönüyor çocuk .
Bu arada Osman bizim yukarıdaki fotoğraflardaki öküzümüzün adı biz öküz olduğuna kanaat getirdik affınıza sığınarak.Ezel'in yengeside bu bizim kaplumbağa Osman'a benziyor deyince bizde de adı Osman kaldı...

10 yorum:

  1. ne güzel şeyler yapıyor emine hanım çok güzel kızının ayaklarını sıcacık tutsun :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzelmiş bak şimdi bende kıskandım..

    Bu arada artık http://gunescuneyt.blogspot.com adresindeyiz.

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ezelin patiğine babet gibi.bunun erkekler için olanı yokmu:)

    YanıtlaSil
  4. Gücübe yeni adresin hayırlı uğurlu olsun hewmen ziyaret ediyorum.
    Serpil erkekler için olanları daha çok converse in birebir aynısı ve şahaneler gerçi kızlara da yapılıo ondan ...

    YanıtlaSil
  5. ezeliko y ne giyse yakisir zaten ama gercekten cok sirinler... gulu gulu giysin..

    Gizlenmeye devam eden hayran :)

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler gerçekten..
    güle güle giysin tatlı ezel

    YanıtlaSil
  7. Ben o ayakları yesem olmaz,yemeden ısırmadan dursam olmaz,ne yapcaz biz bu blog afetlerini bilmiyom:))

    Güle güle giyszin annesi çok teşekkür ederiz ellerine sağlık Ezel prensesi evire çevire çekmişsin çook uğraşmışzın belli,bende kızıma resim çekerken kırk takla atıyoruz geneldede başaramıyoruz:)

    Ayrıca Osamanada bayıldım gözlerineee:))

    Güle güle iyi günlerde giysinler,Zeynep denemedi daha galiba..

    Sevgiler öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. sizinde ellerinize sağlık .Zeynep çok beğendi ,mor elbisesi var ona uygunmuş :) beraber giyicekmiş :).

    YanıtlaSil
  9. guzel ezel can ezel annesi cok ciciler yapiyo elelrine saglik ezelin annesi

    YanıtlaSil